Ferman Akgül Fan Sitesi


 
AnasayfaSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
yoNc@

avatar

Mesaj Sayısı : 2318
Kayıt tarihi : 27/03/10
Yaş : 21
Nerden : cehennemin dibinden...

MesajKonu: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Çarş. Ekim 06, 2010 2:10 pm

arkadaslar yenı farkettım ben cem coooooooooooooooooooooook tatlı ya hemde cooooooooooooook.fermana 10000000000 basıyo bence........ kqfayı yıcem cem i dusunmekten yaa ..ne olur yardım edın ben cem sız ne yapcam.... Sad Sad ruya larımda bıle yanımdaaaaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.manga.web.tr
ggizemm

avatar

Mesaj Sayısı : 203
Kayıt tarihi : 06/01/10
Yaş : 20
Nerden : istanbul

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Çarş. Ekim 06, 2010 4:27 pm

sana bişi diyim mı bende aynı durumdayım cem ın blue jean dekı röprtajn dan sonra cem cem cemmm ama yam vazgeçilmezim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
gökçen

avatar

Mesaj Sayısı : 987
Kayıt tarihi : 14/06/10

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Perş. Ekim 07, 2010 3:31 pm

ayy yasık yha çocuğun anne babası ayrımışş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
gökçen

avatar

Mesaj Sayısı : 987
Kayıt tarihi : 14/06/10

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Perş. Ekim 07, 2010 3:32 pm

bu normal birşey ama çok üzülmüştürr Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Fer(M)anga Gizem

avatar

Mesaj Sayısı : 397
Kayıt tarihi : 12/06/10
Nerden : istanbul

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Perş. Ekim 07, 2010 5:02 pm

bende okuyunca üzüldüm :'(
katılıyorum bayağ sempatik ama fermana değişmem kimseyi I love you
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
damla_ferman_96

avatar

Mesaj Sayısı : 317
Kayıt tarihi : 02/06/10
Yaş : 20
Nerden : izmir

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Ptsi Ekim 11, 2010 9:12 pm

[quote="Fer(M)anga Gizem"]bende okuyunca üzüldüm :'(
katılıyorum bayağ sempatik ama fermana değişmem kimseyi :heart: [/quote]



Bu konuda sana katılıyorum fandaşım.
Ben Ferman'dan vazgeçemem yha...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Fer(M)anga Gizem

avatar

Mesaj Sayısı : 397
Kayıt tarihi : 12/06/10
Nerden : istanbul

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Ptsi Ekim 11, 2010 10:04 pm

aramızda ben hariç bi ferman fanı kaldığına sevindiim Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
yoNc@

avatar

Mesaj Sayısı : 2318
Kayıt tarihi : 27/03/10
Yaş : 21
Nerden : cehennemin dibinden...

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Salı Ekim 12, 2010 3:50 pm

Fer(M)anga Gizem demiş ki:
aramızda ben hariç bi ferman fanı kaldığına sevindiim Very Happy

Aaaa..
Gizem aşk olsun..
Bari sne yapma..
Beni biliyosun..
Ferman'ı ne kadar sevdiğimi de biliyosun...
Sad Sad Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.manga.web.tr
Fer(M)anga Gizem

avatar

Mesaj Sayısı : 397
Kayıt tarihi : 12/06/10
Nerden : istanbul

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Salı Ekim 12, 2010 7:11 pm

yoNc@ demiş ki:
Fer(M)anga Gizem demiş ki:
aramızda ben hariç bi ferman fanı kaldığına sevindiim Very Happy

Aaaa..
Gizem aşk olsun..
Bari sne yapma..
Beni biliyosun..
Ferman'ı ne kadar sevdiğimi de biliyosun...
Sad Sad Sad
biliorum ama ne biliyim herkes bill kaulitz semih erden cem bahtiyar hakkında falan bişeyler yazıyo eskii gibi diiliz artık...
eskiden bu sitede herkes delirirdi ferman için...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
yoNc@

avatar

Mesaj Sayısı : 2318
Kayıt tarihi : 27/03/10
Yaş : 21
Nerden : cehennemin dibinden...

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Çarş. Ekim 13, 2010 5:22 pm

Fer(M)anga Gizem demiş ki:
yoNc@ demiş ki:
Fer(M)anga Gizem demiş ki:
aramızda ben hariç bi ferman fanı kaldığına sevindiim Very Happy

Aaaa..
Gizem aşk olsun..
Bari sne yapma..
Beni biliyosun..
Ferman'ı ne kadar sevdiğimi de biliyosun...
Sad Sad Sad
biliorum ama ne biliyim herkes bill kaulitz semih erden cem bahtiyar hakkında falan bişeyler yazıyo eskii gibi diiliz artık...
eskiden bu sitede herkes delirirdi ferman için...

Ben hala deliriyorum onun için..
Very Happy Very Happy Very Happy
Sence bende Ferman'ı bırakçak göz var mı hayatım..
Bak bakim?
Shocked Shocked Shocked
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.manga.web.tr
Fer(M)anga Gizem

avatar

Mesaj Sayısı : 397
Kayıt tarihi : 12/06/10
Nerden : istanbul

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Çarş. Ekim 13, 2010 6:03 pm

hahaha xD
tmm o zaman Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
yoNc@

avatar

Mesaj Sayısı : 2318
Kayıt tarihi : 27/03/10
Yaş : 21
Nerden : cehennemin dibinden...

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Çarş. Ekim 13, 2010 6:04 pm

Fer(M)anga Gizem demiş ki:
hahaha xD
tmm o zaman Very Happy

xDxDxDxD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.manga.web.tr
alice



Mesaj Sayısı : 121
Kayıt tarihi : 18/10/10
Nerden : nerden

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Paz Ekim 24, 2010 8:51 pm

arkadaşlar bn siteye yeni üye oldm herkeze slmlar öncelikle
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ramsey

avatar

Mesaj Sayısı : 759
Kayıt tarihi : 07/07/10

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Paz Ekim 24, 2010 9:12 pm

SANADA SELAM
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
alice



Mesaj Sayısı : 121
Kayıt tarihi : 18/10/10
Nerden : nerden

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Paz Ekim 24, 2010 9:14 pm

naber
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ramsey

avatar

Mesaj Sayısı : 759
Kayıt tarihi : 07/07/10

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Paz Ekim 24, 2010 9:14 pm

iyi senden nbr kaç yaşındasın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
alice



Mesaj Sayısı : 121
Kayıt tarihi : 18/10/10
Nerden : nerden

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Paz Ekim 24, 2010 9:15 pm

kızsın dimi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ramsey

avatar

Mesaj Sayısı : 759
Kayıt tarihi : 07/07/10

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Paz Ekim 24, 2010 9:16 pm

yok cnm erkeğim tabikide kızım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
alice



Mesaj Sayısı : 121
Kayıt tarihi : 18/10/10
Nerden : nerden

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Paz Ekim 24, 2010 9:16 pm

16 yaşndaym sen
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ramsey

avatar

Mesaj Sayısı : 759
Kayıt tarihi : 07/07/10

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Paz Ekim 24, 2010 9:17 pm

12 ime gircem
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
alice



Mesaj Sayısı : 121
Kayıt tarihi : 18/10/10
Nerden : nerden

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Paz Ekim 24, 2010 9:18 pm

adın ne ya cnm ismini söyle bn kapycm tamam mı ablacm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
alice



Mesaj Sayısı : 121
Kayıt tarihi : 18/10/10
Nerden : nerden

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Paz Ekim 24, 2010 9:18 pm

işim var sonra knş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ramsey

avatar

Mesaj Sayısı : 759
Kayıt tarihi : 07/07/10

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Paz Ekim 24, 2010 9:19 pm

tmm da ismim elif nese bb
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
alice



Mesaj Sayısı : 121
Kayıt tarihi : 18/10/10
Nerden : nerden

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Paz Ekim 24, 2010 9:20 pm

kusura bakma tmm mı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
alice



Mesaj Sayısı : 121
Kayıt tarihi : 18/10/10
Nerden : nerden

MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   Ptsi Ekim 25, 2010 8:12 pm

merhaba elif bn dün seninle knşan kız alice nasılsn Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
CEM FERMANDAN DAHA COK TATLI YENI FARKETTİM....
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki
 Similar topics
-
» en yeni espriler
» ARADIĞINIZ ACAPELLALAR
» Yeni Nesil Grafiker Forumu ! - Grafikcell

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Ferman Akgül Fan Sitesi :: Sadece Ferman! :: Ferman'a Mesajlar-
Buraya geçin: