Ferman Akgül Fan Sitesi


 
AnasayfaSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 ARKADAŞLAR YAŞASINNN!!!

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
tamaro21

avatar

Mesaj Sayısı : 217
Kayıt tarihi : 26/06/10
Yaş : 21

MesajKonu: ARKADAŞLAR YAŞASINNN!!!   Paz Eyl. 05, 2010 8:25 pm

ben myspace de fermana arkadaşlık teklif ettim oda kabul ettttiii(tabi eğer çakma değilse silent )
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ferman_gamze

avatar

Mesaj Sayısı : 483
Kayıt tarihi : 11/06/10
Yaş : 21
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: ARKADAŞLAR YAŞASINNN!!!   Paz Eyl. 05, 2010 8:47 pm

bnde gönderdim kabul etti resmi nasıl gerçekse odur resin nasıl
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.manga.web.tr
tamaro21

avatar

Mesaj Sayısı : 217
Kayıt tarihi : 26/06/10
Yaş : 21

MesajKonu: Geri: ARKADAŞLAR YAŞASINNN!!!   Paz Eyl. 05, 2010 8:48 pm

arkasında saha var
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ferman_gamze

avatar

Mesaj Sayısı : 483
Kayıt tarihi : 11/06/10
Yaş : 21
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: ARKADAŞLAR YAŞASINNN!!!   Paz Eyl. 05, 2010 8:51 pm

gerçek çakma deil korkma gerçek o öğreninçe ne yaptın yanı çok sevindinde naptın sevinçten
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.manga.web.tr
tamaro21

avatar

Mesaj Sayısı : 217
Kayıt tarihi : 26/06/10
Yaş : 21

MesajKonu: Geri: ARKADAŞLAR YAŞASINNN!!!   Paz Eyl. 05, 2010 8:54 pm

önce çıplık attım annem odaya geldi kızım noluyo falan dedi bende ferman beni arkadaşlığa kabul etti deyince sen adam olmassın dedi ama banane çok seviçli bi durumdu bunu kimse anlayamaz.. Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ferman_gamze

avatar

Mesaj Sayısı : 483
Kayıt tarihi : 11/06/10
Yaş : 21
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: ARKADAŞLAR YAŞASINNN!!!   Paz Eyl. 05, 2010 8:58 pm

bn anlarım ama bnm çığlımla 3 kat hepsi kapıya toplandı salakmısın bunu için sevinilirmi ya bizde bişe oldu sandık dedilerrrrrrrrrrr delimisin dediler akşam annem babama söledi babam dediki madem bu kadar sevi osun bn seni onunkonserine götürücem en öne götürücem doya doya bak dedi bnde dedimki baba bn hayatta fermana doymdm ama götürüürmüsün dimi ddm dedi götürücem yani onların konserine gidebilcem Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.manga.web.tr
TWEETY__SABRINKA

avatar

Mesaj Sayısı : 455
Kayıt tarihi : 20/08/10
Yaş : 25
Nerden : Azerbaycan

MesajKonu: Geri: ARKADAŞLAR YAŞASINNN!!!   Paz Eyl. 05, 2010 9:01 pm

Ya kizlar , orasi neresi? LInki atsanizda men de ora girim Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ferman_gamze

avatar

Mesaj Sayısı : 483
Kayıt tarihi : 11/06/10
Yaş : 21
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: ARKADAŞLAR YAŞASINNN!!!   Paz Eyl. 05, 2010 9:05 pm

cnm bu myspace google den myspace yaz kayıt ol la gir kaydol
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.manga.web.tr
TWEETY__SABRINKA

avatar

Mesaj Sayısı : 455
Kayıt tarihi : 20/08/10
Yaş : 25
Nerden : Azerbaycan

MesajKonu: Geri: ARKADAŞLAR YAŞASINNN!!!   Paz Eyl. 05, 2010 9:24 pm

ferman_gamze demiş ki:
cnm bu myspace google den myspace yaz kayıt ol la gir kaydol

Hmm oki,thank:)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ferman hastası



Mesaj Sayısı : 12
Kayıt tarihi : 12/07/10
Yaş : 20

MesajKonu: Geri: ARKADAŞLAR YAŞASINNN!!!   Ptsi Eyl. 06, 2010 11:27 am


Ya ben ne yaptıysam ulaşamadım ferman abime ferman abimin adresini veya telefonunu hiçmi bilen yok ya Sad ALLAH RIZASI İÇİN BiRİSİ VERSİN YA FERMAN ABİMİ GÖREMEDEN BU DÜNYADAN GÖÇ EDİCEM DİYE KORKUYOM YA LÜTFEN. Sad FERMAN ABİ SENİ ÇÇÇÇOOOKKK AMA ÇÇOOOKKKK SEVİYORUM, Sad SENİ GÖRDÜĞÜMDE AĞLIYACAK GİBİ OLYORUM Sad SENİ SADECE TVDE VEYA RESİMLERDE GÖRMEKTEN SIKILDIM BEN SENİ GERÇEKTE GÖRMEK İSTİYORUM.SENİ ÇÇÇÇOOOKKK AMA ÇÇÇOOOKK SEVİYORUM. Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
tamaro21

avatar

Mesaj Sayısı : 217
Kayıt tarihi : 26/06/10
Yaş : 21

MesajKonu: Geri: ARKADAŞLAR YAŞASINNN!!!   Ptsi Eyl. 06, 2010 4:59 pm

ferman_gamze kullanıcı adını söylesene seni arkadaş olarak ekliim I love you
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
_didéNur!_

avatar

Mesaj Sayısı : 615
Kayıt tarihi : 26/07/10
Yaş : 20
Nerden : istanbul

MesajKonu: Geri: ARKADAŞLAR YAŞASINNN!!!   Ptsi Eyl. 06, 2010 6:00 pm

yaa bende eklicem ama çekiniyorum eklemeye..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: ARKADAŞLAR YAŞASINNN!!!   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
ARKADAŞLAR YAŞASINNN!!!
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Ferman Akgül Fan Sitesi :: Sadece Ferman! :: Ferman'a Mesajlar-
Buraya geçin: